Departament Utrzymania i Rozwoju Systemów

Dyrektor: Bartłomiej Kołodziejczyk 

Zastępca Dyrektora: Cezary Brzozowski

Zastępca Dyrektora: Dorota Cabańska

Zastępca Dyrektora: Piotr Gajewski

Zastępca Dyrektora: Martyna Horęda

Zastępca Dyrektora: Andrzej Korza

Zastępca Dyrektora: Daniel Kozłowski

Zastępca Dyrektora: Paweł Stanaszek

 

tel.: 22 245 54 12

fax: 22 829 48 62

e-mailsekretariat.duirs@mc.gov.pl

ePUAP - problemy techniczne w funkcjonowaniu systemu: 42 253 54 50 (czynna w dni robocze w godz. 8:00 – 17:00)

Czym się zajmujemy?

Do naszych zadań należy w szczególności utrzymanie i rozwój rejestrów, ewidencji i systemów oraz udostępnianie danych z rejestrów. Są to m.in. rejestr PESEL, Rejestr Dowodów Osobistych, Rejestr Stanu Cywilnego, Centralna Ewidencja Wydanych i Unieważnionych Dokumentów Paszportowych, centralna ewidencja kierowców, centralna ewidencja pojazdów, centralna ewidencja posiadaczy kart parkingowych, e-PUAP. Realizujemy również zadania projektowe, związane m.in. z projektem „pl.ID” i CEPIK 2.0. oraz z podnoszeniem jakości danych w rejestrach i ewidencjach.

Szczegółowy zakres zadań Departamentu(Rozwiń)