„Zintegrowana Platforma Identyfikacji i Weryfikacji Zjawisk Przestępczości Ubezpieczeniowej”– publiczna prezentacja założeń projektu w ramach POPC 2.1

10 marca 2016 r., w godz. 9.00-11.00, w siedzibie Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnego przy ul. Płockiej 9/11 (w sali konferencyjnej na II piętrze), odbędzie się publiczna prezentacja założeń projektu „Zintegrowana Platforma Identyfikacji i Weryfikacji Zjawisk Przestępczości Ubezpieczeniowej”

26.02.2016 | administracja, sieci szerokopasmowe, e-administracja

Zgodnie z przyjętymi kryteriami wyboru projektów dla działania 2.1 Wysoka dostępność i jakość e-usług publicznych Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa każdy z Wnioskodawców ww. działania zobowiązany jest do przeprowadzenia Publicznej prezentacji założeń projektu.

W trakcie Publicznej prezentacji założeń projektu każdy Wnioskodawca zobowiązany jest przedstawić co najmniej informacje na temat:

  • okresu i kosztu realizacji projektu;
  • zdiagnozowanych potrzeb klientów usług, które stanowią przyczynę realizacji projektu;
  • celów projektu wyrażonych mierzalnymi wskaźnikami;
  • e-usług tworzonych lub rozwijanych w ramach projektu;
  • procesów realizowanych przez podmioty publiczne, których realizacja zostanie usprawniona w wyniku realizacji projektu;
  • działań związanych z poprawą dostępu do informacji sektora publicznego (jeśli dotyczy);
  • harmonogramu zamówień publicznych lub informacje o wyłonionych już wykonawcach.

Bezpośredni link do ogłoszenia znajduje się tutaj.

Polecane aktualności