„Zintegrowana platforma zarządzania e-usługami urzędu wojewódzkiego” - publiczna prezentacja założeń projektu w ramach POPC 2.1
24 marca 2016 r. o godz. 11.00, w siedzibie Lubuskiego Urzędu Wojewódzkiego w Gorzowie Wlkp., przy ul. Jagiellończyka 8, 66-400 Gorzów Wlkp., będzie miała miejsce publiczna prezentacja założeń projektu: „Zintegrowana platforma zarządzania e-usługami urzędu wojewódzkiego”.
18.03.2016 |
e-administracja | TAGI:
PO PC
Czytaj także
- 30.08.2017 Już 24 miliony Polaków mogą potwierdzić swój Profil Zaufany (eGO) bez wychodzenia z domu
- 25.08.2017 Body leasing w resorcie cyfryzacji
- 22.08.2017 Krzysztof Szubert o projektach MC na Światowym Kongresie Bibliotek i Informacji
- 16.08.2017 Podpisano z CPPC Porozumienie o dofinansowanie na realizację projektu „E-Zamówienia – Elektroniczne Zamówienia Publiczne”
- 11.08.2017 Obywatel.gov.pl - Sprawdź jak prosty jest nowy wniosek o 500+